My birthday message for my dad from Ozzie! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jesse Denijs - WaarBenJij.nu My birthday message for my dad from Ozzie! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jesse Denijs - WaarBenJij.nu

My birthday message for my dad from Ozzie!

Door: jessedenijs

Blijf op de hoogte en volg Jesse

29 Mei 2012 | Australië, Perth


Hallo iedereen waar dan ook ter wereld!:D

Vandaag is het dan zover! 60 jaar geleden werd mijn vader geboren! Een bijzonder getal natuurlijk en zeker niet een om zomaar over te slaan.

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn om het samen met jullie te vieren, vandaar dat ik iets anders heb bedacht om er hopelijk toch een beetje bij te zijn.

Ik heb samen met Tinus een filmpje gemaakt.

Tinus bedankt voor het monteren!

Pa, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een super dag van en wij gaan er over een paar maanden wel even een groot feest van maken, wanneer jij en mama mij op komen zoeken hier in Australia!

Dikke kus en mis jullie!

Hier de link voor het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=-RCPpRXSLRA

  • 28 Mei 2012 - 18:20

    Mustapha:

    Van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag De Nijs Senior. Groet Mustapha (broer van gamis)

  • 28 Mei 2012 - 23:42

    Jan Foppen:

    Gefeliciteerd Geert met je 60e.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jesse

Actief sinds 22 Aug. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 34684

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

08 December 2011 - 30 November -0001

Journey of my life!

Landen bezocht: